rss
email
twitter
facebook

Monday, February 21, 2011

semuanya tak menjadi



aku tak pasti nak mula dari mana...ok,kita kasi mula dengan cerita sedih dulu....

1) kerja yang tak siap-siap

aku sepatutnya hantar tesis aku dalam bulan 4 nie.tapi sampai sekarang.....yang ada hanya debu dan habuk jek yg mampu aku bagi kat profesor aku...bukan laa malas sangat nak buat, tapi takder semangat...maybe aky tinggal kat rumah nie sensorang,jadi takder penggerak semangat untuk aku buat.

jadi aku rasa, aku nak dok umah mak ayah aku sementara aku nak writing tesis nie...rasanya ni laa idea yang terbaik kot.


arghhhhhhhhhh.....bodo punya tesisi~





2) baru kenal dah hilang

aku kenal dengan sorang minah ni laaa...orangya cantik dan pandai bergaya..cuma mulut dia yang aku tak berpa berkenan sangt "cakap tak pernah berhenti"...kekadang penat aku dengar dia bercakap.

mula2 kawan semuanya ok jek...aku pun sentiasa bagi sms yg begitu gentlemen kat dia...ala2 sopan karat lah~tak nak laa bagi sms yg cam haram,takut dia terkedu plak...tapi,2 minggu lepas dia bagi msg kat aku berbunyi "awk tak perlu laa sms sy dengan ayat yg terlalu formal,serlahkan diri awk yang sebenar"........bunyinya cam baik kan

aku pun tanpa berpikir panjang, serlahkan diri aku yang sebenar,tanpa ada selindung2 lagi...kalau aku nak perli,aku perli....kalau aku nak tegur,aku tegur....kalau aku nak puji,aku puji sebaiknya...

rupanya, dia semakin hari tak boleh terima kelaluan aku yg sebegitu...dia selalu menangis bila aku bagi msg yg agak pedas sikit.....

la ni,dia dah tak msg aku lagi dah....maybe dia dah merajuk tak nak kawan aku lagi....dah takdir kan.dah takder jodoh.....hampih punya budak pompuan~!

get out from my face ~!!!!



ok...sekarang tiba masanya untuk aku cerita kisah gembira pulak........


1)adik nak tunang

adik aku yang ke-2 nak langsungkan pertunangan dengan gadis pilihan hati....budak taman sebelah jek....tak jauh pun.

2) ................

...................

................




~baru aku perasan...takder benda yang best berlaku dalam hidup aku dalam masa terdekat nie....sedihnye.~

ni laa muka aku time sedih...tros jadi bintak felem~!!...hehe

1 comments:

Opie. said...

lepas ujan selalunya akan ade pelangi indah kan di..


(^_^)v

Post a Comment