rss
email
twitter
facebook

Thursday, October 20, 2011

Aku dan professor Ulung


Mulakan bicara dengan....AKU TAK TAU ADA GELARAN PROFESSOR ULUNG KAT MALAYSIA NII...!!!!!


hehehehe...tu yang sangt terkejut laa..aku dah laa cikgu,patut tau..tp tak semua cikgu pagi2 bangun tido baca paper dulu...hehe

aku pagi2 bangun tido capai quran dulu..tadarus dua tiga juzzuk...baru senang hati aku buat keje lain........HARAPAN LAAAAAAAA WEYYYYY~!!!!!!!!....nampak sangt nipunye..HEHEHE




ok, berbalik pada cerita semalam,aku dihantar boss gi dengar satu ceramah tentang kaum n perpaduan dari sorang professor ulung..tak perlu aku bagi tau sapa prof ulung tu...tp aku btol2 suke tgok rambut dia...mengurai2...panjang...menguatkan hati nurani ku untuk membela rambut panjang (cantik tak?)....hehehe.....kono lompang ngan boss,sio2 hidup....~!..boss akan tak bagi punya...~!!!!!!!!!...ni laa aku bila berambut panjang gi mengajar...best kah?~!



ok2...dah tersimpang jauh.....aku dok laa dalam majlis tu..sebaris ngan aku banyak gak professor2...dekan2....orang2 besar dalam pendidikan...kira ramai laaa orang pandai2...aku sebaris dengan mereka semua!?...adakah aku....!?...



tp kesimpulannya,syarahan si ulung ni tak laa seulung yg aku harapkan...mungkin dia ulung dalam penulisan,bukan ucapan...so kalau nak terasa keulungannya,kene baca buku dia...



tp bukan ni yg nak aku ceritakan............berbalik kepada perkara sebenar.....



aku dah lupa........jap2........lupa plak dahh.....

lupaaaaaaaa...................



ok2...camnie.....



dalam majlis tu,mmg ramai cerdik pandai......tp, cam ada sesuatu yang hilang.....cam kurang perencah....pepehal pun...yg penting aku dok sebaris dengan dekan2 universiti....best...hehehe...jangan jelous boss~!...hehehehe




tp makan dia best....sedap...kat hilton.....lima bintang.....klau tak sedap baik buat kat mamak jek....hehe




professor ulung...sedap gak letak kat depan nama aku....HARAPAN LAAA WEYYYYY~!...







hehehe....walsallam.

0 comments:

Post a Comment