rss
email
twitter
facebook

Wednesday, February 26, 2014

kisah perangai 3 BETT part 2

sambutan yang sangat menggalakkan......aku tak sangka ada jugak yang baca..sah2 lah yang baca ni student yang namanya tertulis dalam blog nih...maaf ye kalau semuanya salah anggap jek...no hard feeling lah...kita kan 1 Malaysia...hehehhe

Amira Eliza
Namanya seperti orangnya jugak...cantik yang tersendiri...tapi agak aktif bila bercakap dan jenis yang suka berleter kalau tak siap keje....tp mesra dengan semua ahli kelas dan ada tokoh jadi bendahari...hehe

Hazirah
Aku kenal dia melalui adik aku..dia kawan adik bungsu aku...dah lama kenal dia...seorang yang tak banyak cakap dan agak pendiam..tp sopan sungguh....suka senyum jek...otak bagus...aku kagum...ramai kata dia pandai...tapi aku boleh bet laaa....kalau cerita korea mesti dia berhantu...

Ieliyanarus
Aku kagum dengan figure model dia...hahaha...nnti nak perkenalkan dengan mmber baik aku,mana tau boleh jadi model bertudung.....baik..Nampak sopan pada awalnya, tapi suka tgok dia beriya2 kalau tanya soalan...beriya benar....

Taufiq
Pada awal kemunculan, tak berapa perasan sebab dia agak sunyi dan selalu tanya soalan menjerat....tapi bila dah bekerjasama dia sangat bagus,self defendant dan suka buat keje cepat...aku yakin dia boleh jadi manager satu hari nnti.....pandangan matanya cam tengah mengutuk orang...hehehehe

Afiq
Ni sorang lagi..mmg pada mulanya dia cam Nampak tak Nampak jek....tapi lama2 baru perasan sebab dia antara yang berbadan kecik...relexxxxx,sempoiiiiiii....dan mata stim....hehehe....jarang jumpa jenis camni,susah nak tau dia marah ke,sedih ke...muka putus cinta dan muka cam naik roller coster = sama!!!

Azim
Nampak baik dan bersemangat bila borak...tapi dia jarang berborak dengan aku...nmpak malu2 bila datang jumpa aku atau Tanya soalan...hehehe...tapi aku ok jek...sorang yg Nampak sombong dan jenis kuat gaduh..tapi aku rasa dia sepisis budak baik

Zubir
Yang ni mmg regu nisak....kalau nisak kaki bercakap ketagori wanita,dan dia menang untuk ketagori lelaki...at par dengan amy...susah nak berhentikan dia bila dah bukak mulut....loghat utara mmg pekat..kalau dia mengaku dia orang kl,aku orang pertama gelak guling2..heheheh

Raof
Aku memula tak sangka dia budak bijak...tapi tgok muka jenis yang malas nak buat keje rumah...tak boleh lah judgh orang berdasarkan muka...dia rajin sebenarnya...senyum jek...cam eliyanarus....tu jenis yang sama...tapi baik....aku bercadang nak kenalkan dengan adik kawan aku lah...anak tan sri..nak tak?

Miza
Ceria sangat orangnya.....jenis yang akan panggil orng "baby" dan selalu cakap 'good morning"...heheheh...dia baik,peramah,energetic dan cantik.....tapi aku tak pasni camner kehidupan dia kat asrama,Nampak gaya cam ok....harap miza dapat calon mak mertua yang sesuai (ttb plak...hehehehe)

Shahida Saidi
Mulanya aku agak mesra dengan dia,tapi sejak dua menjak ni jarang benar aku dapat tgok kelibat dia kat fakulti...myb sibuk....dia baik budaknya..kulit Nampak sihat..tapi jenis yang tak makan banyak sbb dah tiga tahun,camtu gak la badan dia...pandai berpakaian...tapi aku tak pasti dalam urusan kewangan...Nampak cam jenis yang teruja kalau jumpa "jusco sale"...

Fatin Husna
Benda paling mengejutkan ialah dia boleh cakap English!!!!...hahahah,tak sangka sangt sbb aku ingat dia punya English biasa2 jek...rupanya sangat bagus...aku suka tgok dia jenis ceria2 ala2 bebudak...melompat2....kesana sini..hehehehe...mesti jenis manja ngan emak ...agknya laaa..hehehe

Ain
Sorang lagi yang aku rasa cam kutu dalam kelas...susah nak tangkap sbb senang melompat sana sini...orang kecil molek dan sangat cantik....bercakap pun boleh tahan...hehehe..agaknya lah kalau dalam wayang, dia akan sama bercakap dengan orang dalam screen tu...hehehehe

Azzati
Aku tak sangka dia punya dua personality...dalam kelas Nampak senyap dan ayu2..tapi luar kelas dia Nampak bersemangat...myb dalam kelas aku ajar tak best kot..tapi kalau dia senyum cam kucing gebu-gebu..hehehehe

Jannah
Hehehe.....aku mmg suka dengan perwatakkan jannah...senang nak bawak kemajlis apa pun...boleh cakap,pandai sesuaikan diri dan inginkan perhatian sbb selalu dok depan bila dalam kelas....kalau Tanya soalan suka Tanya benda merapu yang buatkan aku gelak pastu...boleh melawak dengan bagus...bukan melawak,tapi memerli sebenarnya...hehehe

Azri
Hehehe..mmg sesuai kalau bawak watak sultan Melaka dalam cerita p.ramli...muka garang, bengis..tapi sebenarnya sangat peramah..hehehehe...jenis yang boleh diberi apa tugas pun sebab dia akan redah jek.....aku senang bekerja dengan dia sbb pandai hormatkan orang sekeliling...

Nadia
Sorang lagi top model dalam kelas ni....figure model yang bagus..hehe...dia jenis english2 garden punya budak...kalau nak pakai paju pun Nampak pastel color...aku suka dengan nadia kalau dia cabut cermin mata...Nampak laa keayuannya...hwehehehehe...malu2 bila bercakap dengan aku tapi gelak tak hengat..hehehe

Suhaila
Ni sorang lagi yang Nampak senyap tapi sangat menghiburkan..hehe..dia bukan jenis buat lawak tapi selalu buat tindakkan yang lawak...pandai perli orang walaupun badan kecil molek....tapi kalau dia terus bertudung pun catik jugak..hehehe....aku nak sangat tgok dia pakai baju dress hari terakhir di utem......hehehehehehe....I wish sangattt!!!!

Ok...sambungan untuk part 3...akan datang

1 comments:

Unknown said...

part 3 ngn part 4? hehehehe
ghairah tgu part yg seterusnya...

Post a Comment