rss
email
twitter
facebook

Monday, February 2, 2015

Student pertama aku dah tamat pengajian

Assalamualaikum...

Aku tak ingat hari apa...tapi dalam minggu lepas.....dua minggu lepas kottt.....aku attend majlis farewell bebudak tahun akhir..makanan best...persembahan best....semua hepi..hahaha...seronok tgok diorang hepi....

Ttb aku sakit kepala giler...cam nak pecah kepala....aku hampir pengsan...puncanya....bebudak ni hulur mic kat mulut aku nyanyi lagu madah berhelah.....giler ah...hahaha..memula takleh nyanyi..tapi bebudak ni nyanyi ramai2 baru aku boleh bukak mulut...hahaha

Dan minggu lepas plak bebudak yg ber-supervisor-kan aku belanja aku kfc dan pizza....dan aku belanja diorang ali baba (nama tempat karok)...hahah....kasi diorang hepi dengan sv sendiri.....dapat hadiah plak....

Aku teringat masa aku jadi Student....time tu aku n kawan2 belanja sv ktorang...tapi makan je lah...tak lah sampai karok...kalau ke karok time tu jugak aku kene senapang gajah ngan laki dia...hahaha

0 comments:

Post a Comment