rss
email
twitter
facebook

Friday, March 6, 2015

Tuan rumah baru

Assalamualikum....

Aku dah pindah rumah!...pindah rumahhhhh!!!....hahaha....itu antara perkara paling best bila masuk tahun baru 2015...aku pindah ke rumah lain...lega....dapat lari dari tuan rumah yg lama...

Kalau korang follow blog aku sebelom ni...pernah lah baca pasal tuan rumah aku yg memeningkan kepala...hahaha

Tuan rumah yg baru ni nampak cam ok...itu pandangan pertama 2 bulan yang lepas....kira cam first impression    lah...hahahah..sebab kali ni tuan rumah aku adalh pakcik...bukan makcik....hehe

Tapi sangkaan aku meleset.....tiba hujung bulan...pada satu malam yang hening....jam 8 malam....henpon aku berbunyi...msg tertulis "dah bank in duit sewa?"....aku pun reply "esok saya bank in"....esok pagi tgah siap2 aku nak ke ofis,jam 7.30 pagi rasanya....aku dapat msg "dah bank in?".....panas hati plak rasanya....giler ke hapa...dia tak tau ke ni waktu org gi keje pagi2...tgu lah kejap lagi baru bank in.....

Aku gi keje....drive lah kereta....ttb dapat msg "bila nak bank in"....arghhhhhhhhh......cilakak punya tuan rumah....hahahaha....aku dah meronta2 sakit hati.....tapi masalahnya pagi tu aku ada kelas jam 8....so aku plan nak bank in waktu lunch lah nnti.....tgah aku mengajar ttb dapat msg lagi "jangan suruh saya tanya banyak kali.....dah bank in ke blom?"...argahhhhhhhhhhhhhhhhh

Aku meroyan dalam kelas...hahahaha

Tuan rumah aku kali ni lagi dasyat dari makcik tuan rumah sebelom ni....dia mmg takde keje agaknya...dok msg aku tiap saat tanya duit sewa.....hahaha...tgah hari tu aku bank in dan aku bagi tau tuan rumah.....

Masalahnya aku akan dapat msg2 puaka ni pada 25hb setiap bulan....bukannya pada 30hb ke atau minggu ke 2 bulan baru...cisssss

The worst thing is.....tu yg berlaku setiap hujung bulan...naik stress aku dibuatnya....so baru2 ni aku buat perjanjian dengan dia...aku akan bank in pada minggu pertama setiap bulan....dan dia setuju..hahaha

Lega....

0 comments:

Post a Comment