rss
email
twitter
facebook

Monday, June 1, 2015

Aku terkejut sekejap....

Aku tak tau lah korang pernah alamai ke tidak perkara ni....dan benda ni tak pernah terjadi kat aku sepanjang aku ada akaun fb...

Dua minggu lepas fb akaun aku berjalan seperti biasa...cuma pada Isnin minggu lepas...satu benda pelik berlaku...secara ttb ramai giler yg add aku nak jadi friend...pelik...memula aku ingat benda ni perkara biasa...tapi ttb dalam sehari boleh cecah 500 org add friend....aku dah mula curiga...

Aku belek fb aku...takut2 ada status aku yg ttb jadi viral..takde plak...aku mmg langsung lah bukan org yg popular....cuma seorang pekerja biasa.....bukan pelakon ke hapa...

Skg ni dah jadi makin terok....dalam masa seminggu friend list aku dari 300 dah jadi ribu.....pelik....

Aku tak tau ini benda biasa yg terjadi kat korang...tapi bagi aku yg tak pernah alami..aku mmg bingung jap....

Hahaha....dah kenapa....lantak lah...org nak friend aku terima jek....tak salah mana pun...

0 comments:

Post a Comment