rss
email
twitter
facebook

Wednesday, June 2, 2010

result master

hari ni aku berkobar2 nak bukak University Malaya punya laman web just nak tgok result aku yang terbaru....hasilnya,sangat mengecewakan......
aku rasa buntu skarang ni....boleh je kalau aku nak redah,tapi untuk menjadikan kedudukan aku lebih selesa, aku kene ambik semula subjek yang aku dapat tak berapa baik tu....dengan kata lain..repeat paper laaaa....
nak buat cam ner,stakat ni jek yang aku mampu lakukan. aku rasa aku dah buat yang terbaik, tapi Allah lebih mengetahui apa yang akan terjadi dimasa akan datang dan apa yang terbaik untuk aku...sekurang2nya aku tak lah hampas sangt.
apa2 hal pun hidup mesti diteruskan dan aku kene lebih ceria..banyak berdoa dan bersyukur dengan apa yang aku dapat...

0 comments:

Post a Comment