rss
email
twitter
facebook

Thursday, December 16, 2010

hantu kak limah



salam aku ucapkan kepada semua yg datang ke blog aku..hari ni aku ada cerita yang best nak kongsi ngan korang...mulanya begini....~

disebabkan aku bosan dok rumah sensorang,jadi aku dengan malasnya drive kereta menuju ke Alamanda Putrajaya. tanpa sebarang tujuan,aku pun ronda2 lah dalam pasaraya yang separa besar tu...jalan punya jalan...sampai laa depan cinema GSC...satu2 poster aku tenung...banyak gak cerita menarik tahun depan...boleh laa kumpul duit dari sekarang...hehe...disebabkan takder nak buat apa,aku tergerak nak tgok cerita terbaru dari mamat khalid "hantu kak limah balik rumah"...

ni laa filem tu...seram kan



masuk panggung jam 4.30 pm....

aku cari sit dan duduk...yang tak bestnya,aku tgok wayang kali ni sorang2...selalunya berteman.takpelah.skali sekala ye tak...

cerita pun bermula....ni cerita komidi seram...boleh tahan seramnya..tgah2 dok layan cerita hantu tu,tiba2...budak sebelah aku menangis..nasib baik ada mak ayah dia tolong pujuk..maybe seram kot...2 minit pas tu,budak belakang aku plak menangis...ada mak budak pujuk gak....selang 2 minit lagi..budak depan aku mengangis.....nasib baik akak dia pujuk...2 3 minit pas tu,budak ujung panggung pun nak nangis jugak....heheh....aku dah gelak time nie.

cam ni laa budak sebelah aku melalak......sian..nasib baik ada mak dia,kalau tak,dah lama aku cempak keluar panggung~


hehe...semua budak yang menangis bagi alasan yang sama.."takut,filem ni seram sangat"....dah laa cerita mamat khalid ni lawak,bertambah dengan lawak budak2 yg dok melalak nie...adoi...pecah perot satu panggung gelak...hehe

dah nama budak2...walaupun dah masuk tadika,dah kenal ABC, dah pandai ader awek bagai,tetap budak2 namanya...takut ngan hantu,dengan cerita hantu.mak bapak pun satu,ajak anak2 diorang tgok cerita seram...ajak laa anak2 layan cerita kartun ke,cerita perang ke,cerita cinta ke....hehe.

ya tuhan ku...jangan laa hantu kak limah balik umah aku...tolong lah~


teringat masa zaman aku budak2 dulu,mmg takut tgok cerita hantu.tp tgok kat video je laa...masa tu tak reti nak gi tgok wayang lagi.kalau cakap ngan mak nak tgok wayang,maunya dapat ceramah agama free tanpa bayaran...2 jam tanpa henti...hehehe

malangya,aku tak sempat nak snap pic2 diorang tgah nangis coz dalam wayang kannnnnn~maunya aku dituduh mencabul hak asasi umat manusia gamaknya...hehe...wasalam

0 comments:

Post a Comment