rss
email
twitter
facebook

Thursday, January 6, 2011

tahun baru datang lagi


setiap tahun,ni lah perkara yang buat aku berdebar..kedatangan tahun baru.aku pun tak pasti apa yang buatkan aku berdebar2.mungkin sebab umur dah bertambah laa kot...tahun nie aku dah masuk 29.rasanya dah tiba masa aku pikirkan jalan masa depan yang lebih ternag dan jelas.


aku dah masuk 29 tahun nie......adoi laaaaa~



oh ya...sempena kedatangan tahun baru kali ni..aku sambut bersama ayah mak n adik2 terkasih.bukan laa sambut kat genting ke shah alam ke,tp sambut kat kedai depan rumah sambil makan sate ngan chicken wing madu...tapi yang paling bestnya, dapat sambut dengan family.

sehari sebelom tahun baru,mak aku siap dah planning...nak ambik gamber ktorang semua...1 minit sebelom tahun baru dan 1 minit selepas tahun baru.mak beria2 nak ambik gambar camtu tp...tak menjadi sebab....1 minit selepas n sebelom tahun baru,kita semua dah lepak2 kat kedai makan sate...heheh

ok...dibawah ni adalah senarai yang aku nak buat dalam tahun nie:

1-habiskan belajar termasuk hantar tesis.
2-sambung kerja semula
3-pi tokyo melancong n cuba dapatkan photobook morning musume...waaaaa~

ada 3 jek yang aku nak buat tahun nie...takleh azam lebih2,takut tak menjadi.

ni lah morning musume~adoi...comelnyee~



oh ya,hujung bulan 2 adik aku nak bertunang...so ni dikira perkara penting gak yang bakal terjadi dalam tahun nie.walaupun bukan aku yang bertunang,tapi ni dikira tanggung jawab seorang abg gak.


0 comments:

Post a Comment