rss
email
twitter
facebook

Saturday, April 14, 2012

Bercuti di Pulau Lang Tengah...

Pada jam ni,aku tengah menunggu bapak hadi..dia akan jadi pemandu untuk jungle tracking jap lagi..jalan2 di sekitar pulau..

Aku sampai kat pulau ni jam 11 pagi semalam...bila kaki jejak ke pasir pantai,aku mengucap panjang...pasir halus-sehalus2nya..rasa nak berguling kat pasir.

Letak bag,aku jalan2 di sisir pantai...aku rasa,ni lah pantai terbersih n tercantik pernah aku jumpa.kat area aku nu tak ramai org..jadi terasa spt aku sorang jek disini..sangat mendamaikan..sangat menyenagkan.

Makan tengah hari disediakan..mmg nampak biasa.tp cukup utk alas perot.

Kawasan pantai sangat privacy,takder org langsung.senang cerita,nak bogel tu takder sapa nampak..heehehehe.

Dengan pantai yg cantik,pasir yg putih,air laut yg kebiruan,nampak terumbu karang dr sisir pantai,jeti yang usang...aku rasa ni lah keindahan alam yg belom pernah aku jumpa stakat ni.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment