rss
email
twitter
facebook

Wednesday, April 4, 2012

BOMBA buat show....kawan2 aku jd penonton yg setia!

Tengah aku kerja a.k.a melayan internet,ttb dengar plak loceng kebakaran...oh,baru ingat,hari ni ada latihan kebakaran...so aku cepat2 kemas,keluar dr bilik ofis,kunci pintu, dan berjalan ke tempat selamat...

Tempat selamat tu dah di tetapkan oleh pihak pengurusan...so ramai2 lah angkatan ofis aku bergerak kesana...yg jadi haramnye,semua jalan sambil lenggang2,senyum,...dah tau ni latihan jek,so dah jadi cam acara pertunjukkan.

2 minit pastu,pasukan bomba dtg,keluarkan paip,sembur air.semua pakat pandang n terlopong......hehehe.mmg dah jadi cam acara suka suka!hehehehe

Ada gak aku letak pic kawan2 aku yg menonton "kebakaran" tu dalam keadaan senang lenang....lantak la kau senah oiii.

0 comments:

Post a Comment