rss
email
twitter
facebook

Friday, May 11, 2012

Aku kat sini umpama rumpai laut!!!!

Aku mulakan blog ni dengan letak tajuk panjang2....dah seminggu aku kat PD (port dikson)..ada kursus induksi umum...

Dan dalam seminggu ni,takder benda lain selain dengar ceramah ttg sejarah malaysia,dasar kerajaan,peraturan dan hal2 berkaitan...

Ni lah saat paling bosan dalam hidup aku sebagai manusia...tiap2 hari dok dengar ceramah...aku dah tak faham apa pun yg penceramah cakap.

Nak hilangkan bosan,aku borak2 ngan jiran sebelah kerusi aku (nadzrie n razif),termasuk dengan jiran sebelah menyebelah sekitar tempat aku duduk.

Nak hilangkan bosan lagi,aku try cungkil bakat melukis melalui conteng2 kat kertas putih yg diberi.

Tambah lagi,try buat2 rajin kira berapa kali penceramah tu tersasul2..hehe..pastu catat...gembira sensorang.....kalau dibiarkan 3 minggu lagi,aku rasa aku boleh bengong time tu.

Ada 5 hari lagi!!!!....itek btol!

Ada ceramah best,ada ceramah cam haprak!....redha jela!

Nnti sambung lg....

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment