rss
email
twitter
facebook

Tuesday, September 3, 2013

pic raya ni paling aku suka

ok...korang mesti tak berapa faham pic raya kali ni...time ni,aku mintak adik aku snap pic aku depan rumah uwan aku..dan disaksikan oleh 2 orang lagi adik aku (laki bini)...tanpa diorang ni sedar, diorang pun telah di snap masuk dalam pic raya aku....hehehe..konon lah diorang dok tepi tapi tak masuk dalam gambar ...sebenarnya TIDAK!!!!..hehehe


2 comments:

Yanie Mohammad said...

chantek motor itew :)

ashadi said...

hehehe.....tu adik2 yg punya..

Post a Comment