rss
email
twitter
facebook

Wednesday, April 8, 2015

Kalau anda di sebelah puak zaman batu

Banyak kali benda ni terjadi kat aku...kali ni berlaku dalam wayang gsc dataran pahlawan melaka....

Aku dapat tiket free tgok wayang cerita fast furious 7...sebenarnya malas nak tgok wayang cerita yg memenatkan sejak masuk 30an nih....tapi dah dapat tiket free...blasah je lah....

Dok lah dalam wayang..ttb datang couple dok sebelah aku...diorang nampak terkejut sbb aku dok situ...myb diorang bajet takkan ada org dok kat area tepi2....so diorang bli tiket area tepi2....sambil tgok wayang sambil buat maksiat....cam lah aku baru 1st time tgok wayang....so bila aku ada kat situ...perlakuan diorang terbatas....

Tapi pulak....kalau dah nama mahluk zaman batu....perangai mmg syaitonirojim lah.....tgah sedap2 tgok wayang boleh plak dia bergelak2 kat sebelah....pastu yg paling aku hangin...benda tak lawak pun nak gelak kehkehkeh...tah hapa yg lawak lah sambil cakap "eee....lawaknya"....."best lah cerita ni"......."ensemnya paul walker".....meluat lah sangat....

Sepanjang cerita aku meluat tgok couple tu....aku ada couple gak.....mmg tidak lah kalau nak buat camtu...tgok wayang mesti dok tengah n focus sbb hargai karya orang........kalau couple aku nak menggatal....mmg aku selawat kat depn muka dia...hahahaha....tapi couple aku baik jek....

Kesudahannya aku tak rasa best pun cerita ni sbb kan org sebelah.....

0 comments:

Post a Comment