rss
email
twitter
facebook

Saturday, May 16, 2015

Sesetengah orang bodoh nak ada akaun facebook(part 2)

Haahah....ni sambungan pada post aku yang lepas guna tajuk yang sama....(korang wajib baca post sebelom ni)

Pagi ni aku dapat msg dari empunya akaun Facebook yg dlu tu secara ttb mencerca aku.....msg private nya bertulis begini...

"saya mintak maaf sbb marahkan awk secara ttb....bukan saya bermaksud nak marahkan awak...tapi  perbuatan awak "like" gambar saya telah mengundang salah faham saya dengan suami....dia mencurigai saya bermain kayu tiga dengan menganggap awak adalah kekasih gelap saya......saya sudah pun twrangkan pada suami dan tunjukkan pada dia msg yg awk bagi pada saya...sekarang dia dah jelas saya tak pernah khianati dia dan saya hanya ingin menambah kenalan Facebook sahaja....."

"maaf lah dengan segala salah faham yang terjadi...."

Kannnnnn senanggggggg.......alah alah....kalau dari dlu dia terangkan kat suami dia ttg perkara ni mmg takkan jadi gaduh.....sang suami harus faham skg zaman teknologi...dlu cik2 Senah ni berkawan n berchatting bawah pokok pelam ptg2...skg diorang dah beralih ke twetter...fcebook.....ig.....sang suami harus faham dengan perubahan semasa...kalau tak boleh faham...kawin je lah dengan tenuk.....dok tertonggok jek tgok ko 24 jam tanpa bersungut..heheheeh

Ada sambungannya...

"saya juga mula baca blog awak....dan tak sangka plak saya jadi bahan kutukan dalam blog awk....tapi saya faham...kalau saya ditempat awk pun saya akan marah"

Ok.....aku rasa berdosa plak kutuk dia kat blog...hahahahahaha....maaf ye kak....


Walaikumsala...

0 comments:

Post a Comment