rss
email
twitter
facebook

Monday, May 4, 2015

Tgok wayang cerita Pilot Cafe

Tak kesah lah korang nak judge apa pun...aku mmg suka tgok cerita melayu kat wayang...

Hari tu aku gagahkan tgok pilot cafe walaupun aku tak rasa filem ni best....

Tapi lepas tgok cerita ni aku boleh bagi 4/5 bintang termasuk lakonan semua pelakon mmg bagus.....tambah, soundtrack filem ni mmg mendayu2...

Jalan cerita senang nak faham...selalunya kalau drama melayu kisah sedih adalah berkenaan watak perempuan yang malang...tapi pilot cafe plak...watak yang malang adalah watak hero....hahah...aku plak boleh rasa apa yg watak utama rasa....

Kisah sorang pilot yg hidup bebas....pastu banyak membuntingkan anak dara orang...dah tu bagi jek duit utk digugurkan.....bila sampai satu tahap...si pilot insaf...dan dapat menebus dosa dengan menolong sorang pemouan yg mengandung anak luar nikah......haha...senang faham..

Soalan pertama yg terlntas kat kepala aku...mmg pilot kebanyakkan nya camn ni ke?....cam btol jek

Soalan kedua.....mmg ramai ke perwmpuan yang senang2 nak serahkan segalanya demi cinta?...

Dan yang ketiga adalah pengakuan aku sendiri......aku teringin yg senang n mewah cam watak utamaaaaaa...hehehe...harapan lah...

1 comments:

Belog PenaMaya said...

Boleh tahan. Kena tgk ni.

Post a Comment