rss
email
twitter
facebook

Wednesday, March 24, 2010

AKU BERSYUKUR..



semalam, sedang orang lain nyenyak tidur, aku masih lagi mentelaah buku2 tentang wireless coz minggu ni aku ader test untuk subjek ni....sambil layan rancangan astro (yang aku sendiri tak pasti rancangan apa).

tiba2 aku teringat satu perkara....

sekarang ni aku sedang buat master dalam engineering, satu benda yang boleh dikatakan payah gak laa....dan akan tamat pengajian pada hujung tahun ni

aku sendiri susah nak percaya dengan apa yang berlaku....kalau dikenang semula, masa lampau aku, aku bukan laa tergolong dalam golongan yang pandai

upsr...kantoi...bannyak C dan D

pmr..dapat laa rasa 1 A,tu pun bahasa melayu

spm...satu A gak....untuk matematik

tapi, lepas spm aku agak kuat berusaha...dapat sambung bachelor engineering

habis bachelor..aku keje kat kilang jepun
ni laa kilang yg aku keje dulu



rasa2 cam tak best, aku berenti...dapat tawaran sambung master kat Australia...MARA support.tp disebabkan ada perkara yg tak dapat dielakkan, aku tunda pengajian dan akhirnya sambung kat Universiti Malaya.


ni laa universiti yg bakal aku pegi dulu...tp bukan takdir aku


Tuhan maha adil....walaupun aku bukan dari jenis otak cair,tapi sekarang, aku bakal ader master engineering dari UM


ni laa UM..univertiti malaya


Tuhan memang adil...setiap yg diciptakan,dah ada jalan ceritanya

Aku sangat bersyukur dengan apa yang telah DIA aturkan untuk aku..moga2, aku takkan lupakan DIA....amin.

0 comments:

Post a Comment