rss
email
twitter
facebook

Sunday, April 4, 2010

KISAH IKAN GATAL MIANG



Benda ni cam best jek...tu pasal laaa aku nak kongsi dengan org2 dalam internet... especially pada yg sempat baca blog aku.

Dua hari lepas, aku di ajak oleh kawan baik aku, gi melawat makcik dia punya kawan (atau dalam bahasa mudah, makcik kepada kawan aku punya kawan). Memandangkan aku pun tengah lapang masa tu, takder hal laa aku nak ikut. Sampai je kat rumah tu, kite org disambut baik oleh tuan rumah.

Aku tak terus masuk rumah, tp singgah kat laman rumah tu...wah~ader akuarium ikan emas laaa....aku memang minat ikan bela2 nie..cuma maybe tak sesuai dengan tangan (wan aku punya cakap laa)..so tiap kali bela ikan..pasti capat ikan tu masuk syurga...hehe

Berbalik pada cerita tadi...aku pun belek2 laaa akuarium yg penuh dengan ikan emas yg bergermerlapan tu..wah~wow~walawey~giler ah~mak ai~cantik sial~nauzubillah (tiba2 jadi alim).....lama2, baru aku perasan...APASAL MULUT IKAN NI SENTIASA KEDEPAN?......cam org nak bercium...

"Tu species ikan jenis miang nak kawin...ko tgok mulut dia,nak bercium jek"....tuan rumah membuat kesimpulan yg bernas lagi tepat ttg ikan2 beliau...ader gak ikan jenis gatal miang kat dunia ni~....hehe


lihat lah ciuman cinta ku~ewah~




a big kiss 4 u laling~




gue mau cium loh~!!!!




i jatuh cinta dengan mata u yang besr lagi menawan...bolehkan i cium u~hehe

2 comments:

JaNgGuT CiPuT said...

rupanya ikan pun ada yg miang kan
hahahahha :p

ashadi said...

jangan tak tau~

Post a Comment