rss
email
twitter
facebook

Wednesday, January 4, 2012

aku tau laa aku tak cantik...

tengok tajuk...sah mamat ni giler....hehe...tu antara yg orang akan pikir sebelom baca entri blog aku yang terbaru..

sebelom tu, just nak ingatkan para pembelek blog aku..."plz laa,jangan samakan blog aku dengan ashadi zain (entri sebelom nih)..segan sey!!"...hehe...

berbalik pada cerita blog lagi....hari ni aku luangkan lebih masa untuk blog aku...lebih 2 jam dari selalu...(memang betol2 lebih nih!)...aku jumpa blog "XIAXUE"....

cantik betol blog dia...cuma aku tak boleh laa sama warna dengan blog dia...pink2 camtu...kan ada yg ingat aku ni akak2 pulak...





ni laa bolg dia...cantik kan...


warna yg cantik,bahasa yg digunakan pun best2...sempoi jek....siap sebut WTF lagi...hehe...gambar yg dia upload pun cantik...

part gambar tu aku makan hati siket.....tau laa dia cantik,letak gambar besar2 kat page depan...terasa nak buat cam tu gak lah.....tp,loya lah rasanya...letak gambar sendiri besar2 kat blog sendiri....pose2 comel.....muntah hijau tgok blog sendiri...hehehe

so, plan nak letak gambar besar2 kat entri blog sendiri, dibatalkan serta merta....takut2 ada yg pitam atau pengsan tak sedar2...hehe





menang blog ter-popular asia pasific....mmg berbaloi





rupanya si rambut pink ni menang blog ter-faymes kat asia pesifik...tapi bila tgok blog dia,memang layak dia menang...ramai pengikut dia..aku pun baru register sebagai ahli hantu blog dia....



so........antara azam tahun baru,nak jadikan blog aku popular gak lah.....nak print page depan blog aku,tampal kat stesen2 bas n train.....buat promosi ala2 syarikat along (yg bagi pinjam duit pastu ugut kalau tak dapat bayar)...hehe....



nak tampal gak depan bilik bos......biar besar mata dia.....hehehehe




2 comments:

Opie. said...

sengal! tlg jgn wat camtu.. kang org x ngaku membe. hahaha

ashadi said...

hehehe....tak la opie....gerun jek!

Post a Comment