rss
email
twitter
facebook

Tuesday, January 3, 2012

nama sama, tapi orang lain2

mula datang ofis,aku bukak internet dulu...biasa laa baca kosmo,baca blog kak senduk,baca tentang 'minat' aku dulu...baru boleh muka kerja..baru ber-ada-semangat...hehe

sebab tu aku datang ofis awal pagi...boleh laa mulakan dengan membaca n belek2 internet dulu sebelom mula kerja.....

belek punya belek...aku terjumpa satu blog yg nama penulisnya sama dengan aku....ashadi jugak...kagum sekejap...wah!

jarang aku jumpa nama aku kat internet...kalau ada pun orang indonesia....ashadi jugak,cuma nama sambungannya tak tau+tak ingat...

aku pun baca blog ni....selai selai aku selak...



ni laaa blog ashadi zain tu...


alahai......jauh benar ashadi zain dengan aku...blog dia pernuh dengan ilmu...rupanya dia penulis buku...banyak ilmu yg boleh dapat kat blog dia..banyak info terguna!hehehhe.....

aku selak blog aku pulak.....memang alahai......

cerita sakit perot....cerita putus cinta...cerita tentang pergi gym....cerita hari raya yg suam2....memmang berbeza sangt......hehehehe

tp ada gak ilmu yg boleh diceduk dari blog aku...hehe....ilmu "bersenang2 time orang lain sibuk sakan"...dalam erti kata yg lebih halus.....mengular!!!!!!....terok!

nama sama,tp orang lain2.....satu pandai menulis,membicarakan ilmu bijak pandai.....satu lagi kaki berangan,merepek mmg pakar,mengumpat lagi~!....beza....memang berbeza!

aku gelak sendiri....hehe.....dah lama tak karok!

2 comments:

Opie. said...

Jom karok! Hehe

ashadi said...

jom opie......tp tak pandai nyanyi...shadi hre!

Post a Comment