rss
email
twitter
facebook

Monday, January 23, 2012

Aku Ber-POP YEAH YEAH!!!!

Hehehe....ni semua sebab semalam laaa!

Semalam,aku gi laa jalan2 kat klcc,saja tgok orang2 kat sini.cuti lama sangt sampai ada banyak masa nak tgok orang lain....hehehe.Sempat jugak makan nandos kat klcc..waktu azan magrib berkumandang,aku sibuk mengunyah ayam nandos!....rasa berdosa plak!

Pas makan n solat,tergerak nak ke Istana Budaya...tanpa lengahkan masa,tros aku angkat punggung ke sana.

Sampai sana orang beratur panjang beli tiket,tapi semua pakcik2 makcik2..patut laaaaaa,ada konset POP YEH YEH kat sini.

Cam best,aku follow beratur skali,usah tiket laaa....tapi,tiket yg tinggal semua atas rm100!!!!!,giler ah aku nak beli tiket seratus just nak tgok OH FATIMAH live!....ngak mungkin donggg!

Tiba2,datang sorang promoter,tunjuk tiket kat aku,harganya RM80...dia kata ada org dah booking tapi tak dapat datang...."Sori kak,mahal sangt"..."Ok2,akak jual 50 hengget jek,live nih"...."Ok kak,sy ambik"....aku dapat tiket harga 50 jek!layannnnnn!

Tiket dah ada,dah boleh masuk dewan lah....tapi,3 "pos keselamatan" aku kene merayu....aku kene tahan sebab pakaian aku tak ikut peraturan..pakai jean,t shirt,selipar jepun n topi!!!!..puas aku merayu kat 3 pos tu,aku tipu laa kononnya aku peminat setia L.Ramli,mati2 nak tgok dia nyanyi.....atas bawah atas bawah guard tu jeling kat aku...akhirnya dapat gak masuk!hehehehe...pop yeh yeh katanya!

Dan dalam dewan,aku rasa aku laa yg paling muda...semuanya pangkat ayah n mak aku yg ada dalam tu....belasah jek beb.!

Sambil berkonset,aku follow diorang nyanyi skali...sampaikan ada yg tegur,"anak tau ke lagu ni"....jawab aku "ko pikir aku siapa"....hehe...tak la cam tu...gini.."Saya tau pakcik,ayah mak saya selalu berdendang dengan lagu2 ini...masa saya baby pun dodoikan guna irama pop yeh yeh".....menipu sangt senah!

Aku tonton sampai tamat....sekali sekala layan gak.

Sampai rumah,aku cerita benda ni pada ayah....makan hati gak ayah sebab dia fanatik pop yeh yeh!!!!hehehe....

Takder ambik apa2 pic sbb beteri hp aku kong!

Tammat!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment