rss
email
twitter
facebook

Monday, February 20, 2012

Cerita Lawak Minggu Ini...

Balik dari makan,aku,nazdrie,azazi dan faiz,borak-borak depan tv....sambil2 ungkit kisah2 lama masa zaman belajar,zaman sekolah....

Dan secara mengejutnya,nadzrie membawakan kisah lucu waktu dia dizaman "kegemilangannya" dia kilang FREESCALE.....

Kisah pendek bermula....

Macam biasa,aku dan teman-teman berborak sambil minum pagi di kafe kilang...dan tiba-tibanya azrul membuka topik perbualan...

"Oit mat,lawa baju ko pakai,beli mana?"

"Aku beli kat rantau panjang"

"Ooooo....patut laa lawa.eh,aku nak tanya,,,banyak ke penyu turun sana skarang aa?senang jumpa penyu tak?"

"Haram sengallllllll.......heheheheheheheheheehehehehehehehehehe"

"Apahal ko gelak plak?"

"Penyu datang kat rantau abang,bukan rantau panjang..sengallllll"

"Kat rantau panjang,labi-labi pun susah jumpa,ni kan pulak penyu"

Heheheheheheheheheheheh....semua gelak nak haram!

Nak pecah perot aku gelak cerita nadzrie....hehehehe

0 comments:

Post a Comment