rss
email
twitter
facebook

Monday, June 11, 2012

Aku sangat teringin walaupun dah tua gini...

Entah lah..mungkin ni hanya luahan perasaan aku.

Dari kecik sampai la dah jejak 30an ni,aku teringin sangt nak dapat hadiah hari jadi...jujurnya,aku tak pernah dapat hadiah bila time besday aku..kalau ada pun,dari kawan baik jek.

Tapi yg aku teringin sangat ialah,org yg aku sayang buat preparation utk majlis besday aku,ajak kawan2 semua,buat surprise kat majlis tu n potong kek...

Dah 30 tahun idup,tak pernah dapat camtu...hehehe..huhuhu

Sebenarnya,sebelom ni aku tak la kisah sangt nak sambut...tp,bila aku tengok gambar kenalan aku sambut birthday...rasa best plak.Bf dia yg prepare majlis,cake n jemput kawan2 hanya utk sambut majlis kekasih hati dia (kenalan aku tu)...untung ko senah!

Sejak tu,baru aku perasan,aku tak pernah dilayan camtu oleh org yg aku sayang...

Naluri manusia..tak pernag bersyukur dengan apa yg dah diberikan..dan aku adalah manusia tu,mungkin...


Selama ni,aku selalu gak bagi hadia,buat birthday party utk org..tp tak pernah buat utk diri sendiri..

Aku harap takde sapa baca blog ni...ni kira luahan perasaan yg memalukan...

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment