rss
email
twitter
facebook

Tuesday, October 22, 2013

Selamat bertunang adik adik sepupu....

Minggu lepas aku menghadiri majlis pertunangan adik sepupu aku...bukan2....adik adik sepupu aku...maksudnya dua orang bertunang dalam masa yang sama...sangat seronok lah...aku sebagai abang sulung dalam family, rasa bertuah dapat tgok adik2 aku membesar hingga tahap ni....hehe,bahagia sungguh!!!!!

Atiqah Samad dan Farhana Samad....tahniah untuk korang berdua...

Majlis berjalan dengan lancar..walaupun pertunangan dilakukan serentak untuk 2 orang sekali gus,tapi semuanya berjalan teratur seperti yg dirancgkan...semua ni aturan Allah...alhamdulillah.

Mula2,keluarga bakal mertua atikah yang datang dulu.lebih kurang jam 11 pagi..dengan hantarn 12 ribu,majlis selesai....acara tangkap gambar dan jemput semua yang hadir utk makan jamuan yg disediakan.....tepat jam 12.30..keluarga mertua farhana pulak yang datang,...dengan hantar 10 ribu,majlis selesai dengan bagus skali..

Aku sempat snap pic dengan diorang berdua...hehe

Ramai jugak jemputan yang datang....seb baik lauk cukup.

0 comments:

Post a Comment