rss
email
twitter
facebook

Tuesday, September 22, 2015

Pergi tgok konsert kat dewan philharmonic klcc ~ lagu melayu asli

Masuk jek dewan...aku ternganga jap...lawanyaa dewan ni..ni lah kali pertama masuk dewan ni....nampak mahal walaupun usia dah lebih 10 tahun...tetap cantik.

Malam ni aku datang ke sini ngan mak ayah aku....tgkk konsert selasih ku sayang...konsert dendangan lagu melayu asli dari pemenang pertandingan lagu melayu asli tahun 2006 ~ 2014, dan jugak dayang nurfaizah n haziq af...dah lama aku bli tiket ni...sejak bulan 7....mmg dah lama berniat nak ajak mak ayah tgok konsert melayu asli...mak ayah peminat tegar....dia punya minat tu sampaikan kalau ada konsert melayu asli kat tv...dia akan rakam....sejak aku kecik lah ada rakaman tu...hahaha...skg ni astro dah ada sevice rakam merakam...lagi galak ayah aku merakam...heheh

Ktorang ditunjukkan tempat duduk...org mula masuk ke dewan....dewan mula penuh....aku perhatikan Sekeliling dewan...kebanyakkan yg dtg mmg orang tua2....dan kebanyakkannya semua spekeng London...termasuk makcik sebelah aku.....hebat....mmg acara orang tua kaya kot....belakang aku ada 3 pasangan mak cik pakcik cina laki bini....paham ke diorang tgok konsert nih.....heheh....

Ttb masuk seorang pompuan yg cantik giler...rambut perang....tinggi lampai...pakai baju kurung Kedah...duduk depan ktorang...selang satu row...aku cuit mak "mak tgok tu,lawa giler pompuan tu"...mak menjawab "bukan pompuan lah,natasha tu"......"mana mak tau?"..."tgok bentuk muka n cara jalan jek dah tau tu natasha".....ooooooo.....pandai mak baca org....tapi btol,mmg natasha bila dengar suara dia.....suara jantan...heheh

Dan2 plak tgah duduk menikmati Sekeliling dewan....ternampak kawan lama aku masa kat matrik....haha....terjumpa plak kat sini...hahah...dah lama aku tak nampak dia kat fb....

"tak sangka dapat datang sini tgok konsert melayu asli plak tu"....tu jek yg keluar dari mulut ayah......ayah asyik btol memerhatikan dewan...kagum

Konsert pun mula...nyanyian bermula jam 8.30 sampai jam 11 malam....ada plak waktu rehat antara sela masa tuh....rehat tu utk luruskan kaki,gi toilet,minum2 kat luar dewan....

Keseluruhannya.....konsert ni mmg menarik...suara artis jemputan semua sangat mengkagumkan....lunak merdu.....ayah n mak sangat puas hati.....aku pun sama..

Btw.....tgah konsert berlangsung dalam dewan yg sama2...mak boleh nampak rais yatim ngan bini dia.....mata mak tajam btol...hahaha

Natasha = shemale

0 comments:

Post a Comment