rss
email
twitter
facebook

Thursday, March 15, 2012

Aku bengkek tahap malar!

Tadi,aku gi la rayau2 kat mahkota parade,melaka....sambil rayau2,aku cari la t-shirt baru...ni kira shopping gak la...

Aku ter-berkenan ngan 2 t-shirt dari jenama "police"...murah dan cantik..so tanpa buang masa,aku ambik t-shirt kaler hitam utk testing....ok,cantik.

Pas belek2 warna apa nak beli,aku decide nak ambik 2 kaler,biru muda n oren...jarang ada org pakai kaler ni.cantik.tros gi bayar tanpa tgok smula.

Sampai rumah,baru aku perasan.dua2 t-shirt tu jenis body fit...so kalau aku pakai nampak giler perot aku boroi!!!..dan yang paling aku terkejut,tulisan kat baju tu tertulis...

"This time I want a smart guy"

Mampos,camner aku nak pakai?!...sah2 org cop aku gay pastu...alamakkkkk!!!ni la padahnya kalau tak pilih betol2.

2 comments:

Wo Jiao Patrick said...

Hahahah padan muka abang...len kali tgk dulu tulisan baru beli...nanti silap hari bulan ada plak "I'm gay and I'm okay" hahah

Opie. said...

tu la.. kdg2 untong gak jd org cerewet mcm opie yg suke belek barang lelame2...

Post a Comment