rss
email
twitter
facebook

Saturday, March 10, 2012

Its just a curtain of the next life.....

Aku penat betol hari ni,banyak kerja nak kene buat dalam satu masa...mmg kerja sebagai pendidik bukan semudah yg aku anggap.

Untuk mengisi masa boring sbb terlalu banyak kerja,aku bukak facebook jap....ya Allah,baru aku tau,sahabat ku telah menyahut seruan Illahi.

Al-Fatihah untuk Wan Ahmad Hilmi yg telah pulang ke pangkuan Pencipta pada 6.3.2012...

Walaupun perkenalan kita singkat,tapi aku yakin,syurga Allah tersedia untuk manusia baik seperti mu.

Facebook hilmi akan kekal dalam fb aku dan no fon beliau akan aku simpan.biar sentiasa aku ingat padanya.kurang2 dapat di hadiahkan alifatihah sebarang dua.

Wan hilmi,tenanglah disana...tak perlu takut akan kematian..ia hanyalah tirai pemisah antara kamu dan syurga Allah.Insyallah..
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

Wo Jiao Patrick said...

Al-fatihah...

Opie. said...

moga2 surga buat allahyarham, amin..

Post a Comment