rss
email
twitter
facebook

Monday, April 29, 2013

Kaki aku lenguh2 btol...

Tak tau kenapa,sejak sabtu lepas,kaki aku lenguh jek..lenguh2 tu terasa dari pangkal peha sampai ke buku lali...nak tido pun tak selesa...

Nenek aku ada suggest bli satu minyak "minyak serai wak dakam"..nenek kata eLok untuk kurangkan lenguh2 kaki...dengan minyak ni saya aku guna untuk hilangkan lenguh..habis dua belah kaki aku sapu ngan minyak ni...

Time keje tadi sempat tgok internet,cari petua tentang kaki lenguh,cara nak kurangkan..jumpa la 3 cara:

1.Pusingkan tapak kaki ikut arah jam dan lawan jam secara bergilir.

2.Tetakkan kaki lebih tinggi dari badan..

3.Refleksologi...

Aku buat ketiga2 tapi teta kurang berhasil...so aktiviti aku di gym terhenti buat seketika..untuk elakkan berat badan meningkat ke tahap yang menyeramkan..aku jaga makan...malam jangan makan karbo langsung!!!
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

0 comments:

Post a Comment