rss
email
twitter
facebook

Wednesday, May 1, 2013

Khas untuk bacaan pasangan bercinta...

Kita dipisahkan dengan jarak yg jauh...berbatu jauhnya.dan untuk jadikan ia dekat,telefon,sms dan fb selalu jadi penghubung kita..sebagai tanda saling menghargai,cincin dijadikan tanda ingatan...

Tapi,walau bagaimana jauh pun,kita tetap terasa dekat..seperti sedang bernafas di udara yang sama...disebabkan itu,langsung terasa seperti menjalani hidup seharian bersama-sama.

Perkenalan yang singkat..dan seterusnya proses melamar dan cuba memahami hati budi...walaupun masih lagi belajar untuk mencintai dan dicintai,tapi ini antara moment terbaik pernah dirasai..setiap detik dilalui dengan setiap kenangan indah..

Masa hanya diberikan 10 hari,terlalu kejap ia berlalu...masih lagi terbayang wajah sayu yg dihiasi garis2 pengalaman...dan ia tetap indah..

Dan kini...aku merenung masa depan..apa akan dilalui..sewaktu kita sama2 tua,dan sama2 sudah pandai menghargai cinta...dah sebati..tiada lagi cemburu menghiasi hari2 kita bersama...

Cinta...baru kini ku rasa seperti ada..ia benar2 wujud..Tuhan jadikan mahluk bernama cinta,datang menemani hidup kita berdua..dan cinta akan kekal bersama kita selagi kita berusaha untuk mempercayainya..

Pada kejauhan...aku cinta padamu..

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

0 comments:

Post a Comment