rss
email
twitter
facebook

Saturday, November 15, 2014

Giler laaaaaaa...dah lama tak menulis

Assalamualaikum....
Aku dah lama tak menulis blog ni...kalau ikutkan dah berhabuk sangat blog aku ni....dari takde anak buah sampai dah bakal mendapat 3 anak buah...dah nampak sangat lama giler tak menulis...

Ini hadith....anak buah aku yang pertama dan jantung hati aku yang baru....pak long sayang hadith sesangat....hadith berbapakkan adik aku yg no.2....hadith bin md zarif namanya....

Malas aku nak bercerita pasal masalah walaupun dah serabut....terutama pasal makcik tuan rumah aku......memang cam haram..ada ke patut dia tuduh aku tak bayar sewa rumah dah 3 bulan..padahal aku dah bayar tiap bulan....arghhhhhh....aku pening ngan makcik tu...salh aku ialah aku dah bayar kat suami makcik tu...bukan makcik tu...aku syak pakcik tu tak bagi duit sewa rumah aku kat bini dia...hahaha...sengal

Solat jap......


Sent from my Windows Phone

0 comments:

Post a Comment