rss
email
twitter
facebook

Thursday, November 20, 2014

Semalam Student aku tolong...bagus!!!😊

Aku pensyarah......dah memang keje aku hari2 bagi syarahan kat orang...tak kira lah orang dengar atau tidak..aku bagi jek syarahan....

Nak dijadikan cerita,semalam ada evaluator dari pihak universiti datang dan nak tgok cara aku mengajar....seram...ttb ada bendasing dalam kelas buatkan aku jadi nerves...heheheheheh.....bukan tak boleh nak mengajar,tapi bila mengajar depan orang yg tak berapa nak kenal,tros jadi turun darah ala2 orang keguguran...hahahah

Tapi aku mengajar jek (why bother.....pinjam kata2 Iskandar)...lantak lah....tapi yang bestnya,aku tak sangka Student aku jadi supportive plak...angkat tangan,tanya soalan,bagi pendapat,bertepuk tangan,bersorak....hahah....bagus btol Student aku...cuma kadangkala cam terover plak diorang cara diorang bagi respon...hahaha....tapi secara keseluruhannya.....student aku mmg best.

Paling tak boleh dilupakan,aina...salah satu Student aku....siap bagi pandangan berlebih2 plak..hahah

Tapi yang berbezanya,dlu masa aku belajar mmg ada evaluator luar dtg tgok lecturer aku mengajar time tu...tapi time tu ktorang senyap jek...tak bagi apa2 respon pun.....hahaha

Tapi Student skg lain...mereka lebih terbuka dan memberi respon dengan menarik....haha..walaupun ada masanya nampak cam lakonan.....hahaha

0 comments:

Post a Comment