rss
email
twitter
facebook

Thursday, November 20, 2014

Selamat malam duhai kekasih....

Ini satu part dari lirik lagu evie tamala....salah sorang penyanyi yang paling aku gila....haha.sedap ooo...

Takde entry yg menarik malam ni....hanya aku kumpulkan beberapa gambar yg aku ambik sebelom tido sejak dlu sampai skarang...

Ok...kasi cerita sikit sejarah lagu ni...masa tu aku keluar makan ngan is,k dan sepupu k....lupa plak,budak umah aku pun ikut..ktorang lepak kat satu kedai kat jalan hang tuah...

Kedai ni spesel sket sbb ada open kareoke...so sesapa boleh nyanyi...cuma kebanyakkan yg nyanyi adalah makcik dan pakcik....sambil2 tu ada 2 orang pekerja yg bertindak sebagai penari...pun sama jugak,orang tua....

So tgah sedap makan tomyam campur...ttb ada orang nyanyi lagu selamat malam ni...aku toleh cecepat ke arah suara....mmg mabeles suara dia..datangnya dari sorang makcik bertudung labuh...hahaha...dasyat....suara macam buluh runcing..menusuk ke dalam telinga..hehehe

So iktibar dari sini ialah..lagu selamat malam menjadi lagu wajib aku bila ke kareoke..hehe

0 comments:

Post a Comment