rss
email
twitter
facebook

Thursday, November 27, 2014

Apa perasaan korang bila bilik bau ritset...

Salam sejahtera....disampaikan berita yg enak didengar..tapi tidak enak dibau....

Adoiiii laaaaa.....

Semalam aku gi bli perfume bilik yang baru sbb yang lama dah kekeringan....so siaplah pasang dalam bilik...wah...rasanya ni lah perfume paling terbaik aku pilih time tu...mengambil masa dekat 55minit untuk membuat keputusan....sampai rumah tros pasang dalam 'bekas perfume pancit sendiri'.....

So tadi.....selepas penat bekerja..aku balik dengan hati yang berbunga2....maklum..esok Jumaat..pastu cuti ujung minggu....bukak pintu bilik...tanpa membuang masa,aku tumpukan kuasa penyedutan pada hujung hidung dan seduttttttttttt......erkk

Bau apa ni?

Ni bau ritset!!!....aku tro cari punca bau tu...alamakkk....rupanya perfume baru bli tu mmg saling tak tumpah bau ritset!!!!.....stressa....nak buang tapi baru lagi beli.....

So dalam masa sebulan ni..try untuk didik hati...redho dengan bau perfume bilik ala2 bau ritset....

0 comments:

Post a Comment