rss
email
twitter
facebook

Thursday, December 4, 2014

Saya harap kalian berjaya...

Assalamualaikum....

Ini pertama kali aku rasa btol punya sebak bila nak masuk kelas....hari ni kelas last aku ajar Student tahun 4...lepas ni diorang akan tamat pengajian dan bekerja....cepat sangat masa berlalu....(boleh tak slow kan sket)....hehe

Masuk kelas aku tak mengajar pun...silibus dah habis...dalam masa 2 jam aku tgok muka Student aku sorang2.....setiap muka tu ada kenangan yg aku simpan....kenangan yg menarik dan takkan aku lupa....

Kalian semua.....maaflah kalau saya banyak buat silap sewaktu mengajar atau apa jek kesilapan yang saya buat sepanjang kita kenal...

Kalian.....kalian adalah Student pertama saya dan akan tamat pengajian......satu jek harapan saya,apa jua yg saya telah perturunkan,gunakan sebaik baiknya....jadikan panduan untuk memilih kaputusan yang tepat..

Kalian......jujur...pertama kali kita jumpa,sayalah orang paling glabah....maklum,tak pernah mengajar.....tak pernah berhadapan dengan warisan negara...tak pernah kenal antara satu sama lain......jadi saya takut pada mulanya....lama kelamaan dah jadi gian plak nak berjumpa setiap semester....

Kalian....tak pernah saya terasa hati dengan perilaku kalian....walaupun pelbagai ragam....kalian tetap menghiburkan....hahaha.....ada kalanya kalian giler...hehe

Kalian....ingat tak masa saya suruh buat presentation...tahun 1 masa tu...kalian sangat hebat ber spekeng...haha...kalian membuatkan saya kagum!

Kalian....banyak sangat yang saya nak tulis...nak ceritakan...tapi saya dah makin ditelan usia....kenangan yang ada dah tak begitu teliti penceritaannya......cukup lah sekadar kita banyak kenangan bersama..

Kalian.....sehingga kita berjumpa lagi dimasa mendatang...aminnn

Kalian....4BETT batch 2015

0 comments:

Post a Comment