rss
email
twitter
facebook

Wednesday, December 17, 2014

Bebudak psm

Psm tu stand utk projek sarjana muda...

Hari ni Student aku present psm diorang depan penal universiti...dan aku terlibat sebagai penal...dan jugak  ajk...dan jugak tukang kira markah....dan akhirnya aku ter skip lunch yang best...

Dari jam lapan aku kelas sampai jam 1....pastu gi susun meja utk presntation..pastu eveluate Student sorang2....pastu kira markah diorang....dan aku duduk semula jam 5 ptg lepas seharian berdiri...aku rasa tulang pinggang dah kengkok siket...hehe

Tapi berbaloi bila tgok org yang aku didik berjaya selesaikan tugasan dan tinggal madanya untuk bergraduasi...penat...tapi berbaloi dengan penat yang aku lalui....

Tahniah untk semua Student terutama sai,faiz,izni dan syafa sbb menang projek terbaik......

0 comments:

Post a Comment