rss
email
twitter
facebook

Sunday, December 21, 2014

Ni semua kopi punya pasal

Semalam aku bantai secawan kopi cap manggis sambil makan malam....mmg best dah lama tak minum kopi malaysia camni....baunya waduhhh...bikin pusing..hehe

Tapi awas....kesannya sangat buruk....jam 2.30 pagi aku masih terkebil2....orang Jawa cakap mata dahn kanchilen....dah tak boleh nak lelap...paling kanan paling kiri pun camtu gak...aku stress...

Jam dah lanjut ke pukul 3.30....sepanjang masa tu aku bukak lah internet...baca itu baca ni....tak jugak ngantuk....masalah....menyesal aku minum kopi.....

Ttb mata terasa berat...rupanya jam dah menunjukkan hampi 4 pagi....dan akhirnya aku terlelap.....sedar2 dah jam 6.30....paksa badan utk bangkit solat subuh...mata berat......pastu siap2 nak gi keje......hantu tol lah kopi nih...menyesal minum kopi sebelom tido...

0 comments:

Post a Comment