rss
email
twitter
facebook

Tuesday, December 23, 2014

Selamat pengantin baru kalian berempat

Assalamualaikum

Tugas aku waktu tu nak pastikan dj dan lagu berfungsi dengan baik dan tidak melampaui batas...hehe

Allah bagi kesempatan untuk berbakti di majlis besar camni...walaupun tugas aku nampak mudah..tapi baktinya tetap ada..hehe..dari satu sudut aku tgok perjalanan majlis dari mula sampai tamat...

Bermula waktu tetamu datang...pengantin berarak sampai lah majlis potong cake...aku saksikan semuanya...alhamdulillah dengan izin Allah,semuanya berjalan dengan baik.

Pasangan pengantin ika dan farhana...bersama pasangan masing2..berjalan cukup meriah dan santai.ika dan farahana bersanding dengan cukup cantik bersama pasangan di pelamin yang sangat mewah dan cantik....persalinan biru dan peach jadi pilihan pasangan pengantin empat...sangat menarik

Semua ahli keluarga Membatu dalam melancarkan perjalanan majlis...semuanya saling membantu
...

Majlis bermula jam 11pagi dan berakhir jam 4 ptg...ramai tetamu yg dtg..dan ramai jugak tetamu yg tak disangka dtg..haha

Apa2 pun tahniah untuk sepupu aku...ika dan farhana bersama pasangan masing...moga kalian bahagia hingga akhir hayat...abg long sentiasa doakan yg terbaik untuk korang...

0 comments:

Post a Comment