rss
email
twitter
facebook

Saturday, November 24, 2012

Lapar dan makan murah!

Hari ni agak letih gak...kereta aku tiba-tiba tak boleh start...so,kene lah aku berjalan ke bengkel terdekat,mintak diorang tgokkan...rupanya bateri plak yang ada masalah.seb baik bateri tu aku baru beli dari workshop yang sama...so,still under warranty.

Pas tu,terasa lapar...teringat plak hari ni ada kenduri kawin jiran rumah aku...so,plan nak makan lunch kat sana jek.bukak wallet,ada 4 ringgit..masuk dalam bekas duit.tros gi rumah kenduri kawin.

sampai gak rumah orang kawin..hehe,nasi bariyani ada,roti jala ada,pencuci mulut cake n buah2...hehe,mmg best!!!...salam keruk aku bagi 4 ringget jek!!!...

Dengan makan sedap,salam keruk murah..mmg selera sangttt!...ttb,aku terdengar sorang menyanyi lagu fev aku sepanjang zaman "kasihnya laila"..jinbara!!..bapak sedap giler!!!

Sambil makan,ada plak yg nyanyi lagu best!!!mmg terbaik doh!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment