rss
email
twitter
facebook

Monday, November 5, 2012

Pelik2 kat restoran sunda..

Malam ni aku makan malam kat restoran sunda..aku tak pasti orang sunda ni islam ke tidak...tp tuan punya rastoran ni mmg islam..orang melayu..cuma pekerja dia jek yg bukan melayu...org sunda rasanya.

Ok,aku ambik seat bersila atas para..nak kasi feel makan ala2 kampung lah...waiter pun hantar la menu...aku belik satu2 makanannya,taknak lah tersalah makan nnati...

Dan alahkah sungguh terkejut beruk aku bila baca manu list restoran tu...NASI LIWAT?????...hehehehe...dalam otak aku,makan nasi ni pastu terasa cam kene liwat..hehehehe...salah laaa..sebenarnya ni menu nasi putih jek,di hidang dengan ayam panggang,tahu goreng,tempe goreng,ikan sepat masin,jering goreng...plus sayur kakangkung...nak kata sedap sangt tu tak la..tp boleh dimakan laaaa...tapi nama sebenar nasi ni ialah NASI LIWET...salah baca...hehe

Manu kedua yg buat aku pengsan ialah SUP BONTOT!!!!!....hehehe...bontot sapa laa yg jadi magsa..hehe...sebenarnya sup ekor..tp orang sunda panggil ekor tu bontot...hehe

Menu pelik,harga peun pelik la...sorang makan dapat la RM25 ringget...ok laaaa


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment