rss
email
twitter
facebook

Friday, November 23, 2012

Tiba2 terdengar bunyik benda jatuh.....

Malam ni aku kene jaga test..maksudnya jaga budak2 ambik test..bukan kelas aku pun,tapi kelas ofismate aku, mr.faiz..

Yang jadi meroyannya,test jek pun,tapi 2 jam!..aku ada belek2 kertas soalan tu..sepatah haram tak faham...aku ajar matematik,tp faiz ajar subjek manufacturing...mmg lain la.

Time jaga test,mmg boring..puas la aku mundar mandir dalam kelas ni...kejap ke depan,kebelakang..menguap jap,keluar jap...jalan2 lagi,tgok budak2 menjawab...tiba2,terdengar bunyik benda jatuh...

Macam bunyik besi..tp besi yang kecik...disebabkan mmg tgah boring,aku try trace,dari mana dtg bunyik tu...makin lama makin dekat dengan banda yg jatuh tu...rupa-rupanya.....

CEPIT BULU KETIAK!!!

Hehehehehehehhe...menangis aku gelak...!sapa la student yang sampai hati bawak cepit bulu ketiak masuk dewan exam!!!!hehehehe..

Aku pandang student yg dekat dengan tempat cepit tu jatuh,budak tu tros respon.."Encik,tu bukan saya punya,saya tak guna benda tu,tp saya guna yang mesen punya,pakai beteri!!!!"

Korang bayangkan lah jawapan student tu...aku tros berlari ke luar dewan....gelak sekuat2nya!!!hehehehehheheh...nak mampos aku gelak!!!hehehe

Aku tak sangka akan jumpa benda tu time aku jaga test!!!..hehehe

*aku dalam cerita di atas ialah "Mr.Khairum bin Hamzah"


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment