rss
email
twitter
facebook

Sunday, November 18, 2012

PAS DOA JATUHKAN UMNO!!!

Apa ke benda aku baca paper pagi tadi..mengarut jek!..pas buat solat hajat utk jatuhkan umno?!..lawak la nik razi ni...dia yg ketuai bacaan doa tu dan dia adik nik aziz..

Sewaktu org lain baca doa jatuhkan rejim zionis,dia plak baca doa utk Allah hancurkan orang yg sebangsa dan seagama dengan dia..

Bab ni,aku rasa dia dah tak waras waktu baca doa tu.mungkin dia marah sangt kat umno sbb umno menghalang cita2 dia...dia tak marah kat rejim zionis sbb rejim tu tak buat apa2 salah pun kat dia..:ehehehe

Aku rasa,dia mmg tak baca paper la..tak tau perkembangan dunia terkini...mula2 dulu aku respek kat nik razi sbb begitu tekun perjuangkan islam..tapi bila keluar isu ni,rupa2nya baru aku sedar,nik razi tak lebih dari ahli politik,yg ada sifat marah n ingin balas dendam pada org lain...dia bukan seorang pemaaf seperti yg aku harap2kan.....

Jelek!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment