rss
email
twitter
facebook

Tuesday, February 26, 2013

Tangan terseliuh

Susah mau cakap camner sakitnya..tapi mmg terasa nak melempang orang masa memula kene tu..

Ceritanya begini...satu petang yang baik lagi dirahmati,aku balik keje dengan hati yg bersyukur..hehe...ustaz sangat!..tgah aku bukak pintu,aku tersadung kat depan pintu dah sebelah tangan aku menahan badan dari jatuh....tp gaya tangan aku tahan tu,mmg tersalah postur dan posisinya..maka dengan rahmat Allah pada aku yg banyak doso ni,tros tangan aku terseliuh...

Mlm tu tido mmg tak boleh nak nyenyak sangt...tangan sakit giler..nak demam pun ada...

Esok pagi,mmg tak buang masa,aku tros gi klinik paling dekat ngan opis,suruh doktok tgok2 kan...tp doktor tu siap urut tangan aku lagik..hehe..tak sangka doktor india tau urut mengurut....tp mmg lega sket..dapat la mc satu hari...dok umah dan tido..

Pada yg baca entri aku ni,mesti tak puas hati---pasal terseliuh pun nak hupdate ke?..hehe...sukati aku!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment