rss
email
twitter
facebook

Saturday, March 30, 2013

Pertama kali aku ke sini....

Susah aku nak mulakan dari mana..berlumba2 cerita2 menarik yang aku nak keluarkan...ok..camni,pada sesiapa yang baca tentang cerita ni,mesti ada yg anggap aku poyo atau berlagak atau jugak ada yg anggap 'budak baru belajar,biasa laaa'...hehehe...

Mlm haritu bersamaan 19 malam march 2013, aku ikut azmir gafar ke satu majlis fashion show...azmir ni kawan aku dan dia designer yg sedang mendaki kejayaan...maksudnya feymes lah tu...dia yg ajak aku teman dia ke majlis ni....dengarnya hanya socialite bertaraf 5 bintang jek yg dtg ke party majlis camni...kelassss kannnn

Aku pakai biasa jek,..takde la nak bersari bagai..atau dress 5 meter..aku org bukan socialite ok!!...bukan designer !!...aku memang orang biasa!!hehehe...mesti korang tak caya kan...hehehe

Mula tu,sebelom masuk tempat tu..aku rasa dah cam nak pitam...maklum,rusa masuk kampong..gayat lah!....tu yg nervous tak tentu pasal...dari rumah aku dah berak siap2..supaya tak la mengelampit nak ke tandas bila dalam majlis nnti..

Sebelom masuk ke dalam dewan, semua yg hadir diminta tunggu kat lobby untuk dapatkan sikit refreshment...bukan pe,dapat la minum air coke...lega sket tekak..time ni reporter2 dari magazine2, paper2 atau blogger2 akan bergambar2...bukan utk kenangan,tp utk dimuatkan dalam magazine atau paper diorang..nak kasi laku lah...so,aku sempat lak bagi pose isitmewa waktu diorang nak ambik gambar aku...(Istimewa sangat sbb bergambar ala2 kayu!)..hehe

Aku jumpa ramai socialite malaysia,termasuk designer cam amir luqman dan bon zainal...jumpa gak ngan retis2 top cam awal dan jehan...diorang semua borak2,tergelak2...aku senyum jek..tak tau nak masuk line...jauh btol jurang hidup aku ngan diorang2 semua...hehehehehe...ttb aku ternakpak satu watak dalam Lord of The Ring...GOLLUM!!!....hehehe...sebenarnya dia designer a.k.a pengkritik fashion malaysia....tp mmg cam sibling2 gollum..hehe...dosa lagik!..aku tak kenal orang2 kat sini,jadi tak tau nak bergaul...aku tgok si azmir tu melayan jek ngan semua guess yg dtg...hehe

Ttb,diorang umumkan semua dah boleh masuk dewan...aku ngan mmber aku cepat2 ambik peluang masuk awal ke dewan....kene masuk cepat sbb kene berebut tempat terbaik depan runaway stage..hehe,,,...

Bila dah dapat tempat duduk,tros aku jadi patung cendana...diammm jek..nak buat apa pun tak tau.tgok jek model2 tu jalan ke hulu ke hilir...tapi majlis nampak sangt meriah....ada gak acara art design ttg rambut...aku tak paham sangt ttg ni...tp,tgok je lah...

Habis2 tu,ada acara party...buat kat ruang sebelah dewan utama...ok,makan dia sedap cuma sbbkan angin dah masuk perot,aku rasa loya plak nak makan...ada yg menari,yg borak2,bergurau2...ada gak adigan "pancing memancing"...hehe...1st time aku tgok party camni....aku ambik pendekatan jadi anak dara sunti duduk di anjung.....maksudnya dok kat penjuru dewan jek...hehe

Tepat jam 12.30,aku ngan azmir bertolak balik ke melaka...

Azmir Ghafar...tq yek bawak aku ke majlis camni...best!...tp susah jugak sbb diorang semua dressing sakan,aku jek yg biasa.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment