rss
email
twitter
facebook

Thursday, January 10, 2013

Tiba2 Bola Malaysia Jadi Hot!!!!!!

Aku skg ni kat kedai makan..sambil makan sambil tgok ATM lawan Singapore,liga bola Malaysia..

Benda ni tiba2 jadi hot plak!!..aku mulanya tak perasan..tapi pagi tadi,kawan aku yang sebelomni jarang layan bola malaysia,ttb dok berdegar-degar cerita ttg kekalahan Johor di tangan Pahang...

Nak dijadikan cerita,team Johor skg dah bli ramai player best2 Malaysia..dengan perumpamaan lain,pasukan Johor a.k.a Pasukan Harimau Malaya!!!...:ehehe

Aku ske betol keadaan skarang!!

Rakyat malaysia dah mula celik mata dengan liga negara sendiri..itu yang best.!!tak kira la melayu ke,cina ke, india ke..semua dah mula tumpukan perhatian diorang pada liga negara!!

Ni perkembangan yang bagus!!..dan aku harap benda ni berterusan!

Lupa nak bagi tau,ni bukan liga bola jaring atau bola pimpong okkk...ni liga bola sepak!..hehe..kalau tak bagi tau camni,kang ada yang buat2 sengal ubi bertanya..hehe


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment