rss
email
twitter
facebook

Saturday, January 26, 2013

Tinggal 7 hari lagi...

Huh.....aku tak pasti apa perasaam aku sekarang...baring di katil bujang aku,kat rumah parent...kanan aku adalah katil angah,dia dah lama lelap.

Lama aku tenung muka angah...lagi seminggu,angah akan tak lagi menjadi tuan katil tu sbb angah akan bernikah dengan zu,bakal isterinya.

Angah adik aku yg ke-2..dia akan bernikah pada 2.2.2013...dengan kekasih hati,zuriyati binti ishak...dan aku sangat bersyukur sbb bakal dapat adik baru...makin berat tanggungjawab sebagai abg sulung.

Sejak dua menjak ni,aku tgok angah banyak termenung...myb dia nervous sbb tarikh nikah dah dekat..

Sebagai abg sulung,aku doakan semuanya berjalan lanjar...after a long time we stick together, and now angah will carry his life journey not with us anymore...zuriyati will accompany him..

Its normal to feel lost n sad..but,for angah n zu,I prayed to Allah for HIS blessing to this marriage.

So for this celebration, I support on buying a cake n his photographer charge as a present from me to both of them..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment